Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 18

Subiect: Mufa Power laptop Acer Aspire one a0751h (POWER JACK)

  1. #1
    Data înscrierii
    25.07.2015
    Posturi
    13

    Mufa Power laptop Acer Aspire one a0751h (POWER JACK)

    Buna Ziua , sunt nou pe acest forum si as vrea sfaturi despre cum as putea schimba mufa de alimentare de la acest laptop. sunt incepator si ma pasioneaza electronica si m-am gandit sa imi iau un letcon de 100w , pentru varf sarma dinaia pentru curatare, sacaz, tresa absorbanta , pompa cositor si fludor.

    o sa reusesc sa deslipesc mufa de pe placa de baza cu treza? mie frica sa nu exfoliez placa , ceva pareri ? vreau sa o schimb eu personal , multumesc

  2. #2
    Data înscrierii
    02.09.2014
    Posturi
    289
    Sincer nu ai sanse ,posibil sa il strici mai rau ,este destul de complicat sa il demontezi si sa ajungi la mufa ..bafta..

  3. #3
    Data înscrierii
    25.07.2015
    Posturi
    13

    mufa

    Citat Postat în original de gabi 40 Vezi post
    Sincer nu ai sanse ,posibil sa il strici mai rau ,este destul de complicat sa il demontezi si sa ajungi la mufa ..bafta..
    am ajuns la mufa , vreeau sa stiu daca e bun letconu sau e prea puternic pt mufa aia

  4. #4
    Data înscrierii
    02.09.2014
    Posturi
    289
    Altul nu ai ...lasa-l sa se incalzeasca bine apoi pune varful pe lipitura iar cu pompa trage cositorul de pe contacte ..atentie nu lasa mult varful pe contactele mufei ..lucreaza cu atentie si curat ..cu o pensula indeparteaza orice urma de impuritati ...bafta

  5. #5
    Data înscrierii
    25.07.2015
    Posturi
    13
    Citat Postat în original de gabi 40 Vezi post
    Altul nu ai ...lasa-l sa se incalzeasca bine apoi pune varful pe lipitura iar cu pompa trage cositorul de pe contacte ..atentie nu lasa mult varful pe contactele mufei ..lucreaza cu atentie si curat ..cu o pensula indeparteaza orice urma de impuritati ...bafta