Rezultate 1 la 3 din 3

Subiect: Schema proiect.

  1. #1
    Data înscrierii
    03.03.2016
    Posturi
    6

    Post Schema proiect.

    Salut! Numele meu este Ionut si sunt student la electronica. Am primit un proiect sa completez circuitul atasat cu o sursa de curent(stanga jos -sursa S1) si nu am reusit. Trebuie sa folosesc o dioda zener si tranzistoare din cate am inteles. Sunt incepator, sper sa nu jignesc utilizatorii experimentati cu simplitatea acestei scheme. Multumesc anticipat. Respect.

    schema.jpg

  2. #2
    Data înscrierii
    20.09.2012
    Posturi
    1.587
    Ionut, nu mi-o lua in nume de rau. Nu se face treaba asa. Si nu o sa -ti sara nimeni in ajutor aratind o hirtie cu o schema nedefinita si incomplecta din punct de vedere tehnic al notificarii componentelor electronice. O schema trebuie sa fie complecta pt. a discuta pe ia. -Da, tot ce cere acest proect daca vrei sa fii ajutat ; Adica Tensiunea de alimentare ceruta ? -I-ar in functie de Tens. de alim.se aleg Tranzistorii NPN si PNP si Dioda Zener,din primul etaj ? Specificarea Valorile componentelor Active si Pasive? -- Orice <sursa de Frecvente> este insotita de parametrii, curent si o tensiune? - Ce semnal este cerut la intrarea acestu-i Preamplificator ? Ce amplitudine de semnal este cerut la iesire ? =//= Fara aceste specificatii NU poti determina Valoarea Diodei Zener si Tipul de lucru al Tranzistoarelor. -Daca dai aceste specificatii, te poate ajuta orice Tehnician Radio/Tv din zona unde locuesti. Asta ca sugestie. Salut.
    Ultima modificare făcută de ion mechenici; 14.04.2016 la 15:39.

  3. #3
    Data înscrierii
    17.09.2011
    Posturi
    769
    Nu prea ai postat corect ,trebuia aici ;http://www.forumulelectronistilor.ro...scutii-diverse
    da toate datele necesare pentru a primi sfaturi ...

Permisiuni postare

  • Nu poți posta subiecte noi
  • Nu poți răspunde la subiecte
  • Nu poți adăuga atașamente
  • Nu poți edita posturile proprii
  •