Rezultate 1 la 10 din 10

Subiect: Aplificator Technics SU - VZ220 ars

  1. #1
    Data înscrierii
    09.04.2013
    Posturi
    2

    Aplificator Technics SU - VZ220 ars

    Sal am si eu o problema cam delicata ( de ras ) la o petrecere o gagica a smuls firele din boxa si apoi le-a bagat in priza din acel moment statia nu a mai mers , sunt incepator si as vrea sa stiu ce s-a ars , finalul ? precizez ca este vorba despre un Technics SU - VZ220 .

  2. #2
    Data înscrierii
    02.09.2011
    Posturi
    708
    Ai scapa usor daca ar fi numai finalul ,oricum finalul suta la suta ars.........

  3. #3
    Data înscrierii
    09.04.2013
    Posturi
    2
    sa inteleg ca trebuie dus la un centru de reparatii , pt ca daca era doar finalul il schimbam eu si gata, dar asa il schimb degeaba

  4. #4
    Data înscrierii
    17.09.2011
    Posturi
    769
    Daca le ai cu Electronica iti dau Manualul amplificatorului cu tot cu schema http://elektrotanya.com/technics_su-.../download.html

    Ai Circuitul integrat Amplif Final SV13102C ars ..........

    Daca nu le ai gagica este buna ....de plata ...
    Ultima modificare făcută de vali 52; 09.04.2013 la 19:36. Motiv: adaugare http

  5. #5
    Data înscrierii
    02.09.2011
    Posturi
    708
    Poti incerca sa schimbi integratul ,daca te pricepi cit de cit cauti un integrat SV13102C il schimbi si poate ai noroc si functioneaza ....daca nu cu el la atelier.

  6. #6
    Parerea mea ca daca a ajuns 220V pe iesire poate fi si nereparabil amplificatorul ala.nasol rau.

  7. #7
    Data înscrierii
    02.09.2011
    Posturi
    708
    Eu nu il descurajez si totusi sa incerce sa schimbe finalul ,poate cine stie, scapa numai asa...,cea ce nu cred .....

  8. #8
    Eu as da finalul jos apoi as proba restul aparatului si daca restul este funtional as cumpara final care nu va fi ieftin deci gagica aia va trebui sa platesca scump.

  9. #9
    Data înscrierii
    18.11.2011
    Posturi
    50