Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 11

Subiect: Mufa jack pentru casti

  1. #1
    Data înscrierii
    15.10.2016
    Posturi
    4

    Question Mufa jack pentru casti

    Buna! Am un sistem audio 2.1 pe care vreau sa il modific putin. Vreau sa ii montez un preamplificator pe lampi a carei iesire trebuie sa o leg la intrarea in sistem dar pentru asta trebuie sa dezlipesc mufa jack mama(input) de pe placa si sa lipesc firele de iesire din preamplificator. Sistemul audio nu are iesire pentru casti asa ca as vrea sa ii montez una dar nu stiu cum. Am auzit ca exista mufa mama cu intrerupator dar oricum nu as stii cum sa o leg. Ma puteti ajuta,va rog, sunt incepator in domeniul asta si asta e primul meu "proiect". Pana acum m-am descurcat destul de bine dar mufele astea nu stiu deloc cum ar trebui sa le leg. Astept cu interes un raspuns. Multumesc!

  2. #2
    Pune poze cu ce vrei sa faci si te ajutam.

  3. #3
    Data înscrierii
    15.10.2016
    Posturi
    4
    20161017_140607[1].jpg20161017_140622[1].jpg20161017_140637[1].jpg

    Asta e placuta sistemului 2.1, in loc de mufa jack mama(input) vreau sa leg firele de iesire din preamp si vreau sa ii pun si mufa separata pentru casti. Multumesc!

  4. #4
    Data înscrierii
    20.09.2012
    Posturi
    1.587
    Input semnal este conectorul (alb)dreptunghiular, cu fir alb si rosu (semnale input) si masa ecranate, de sus din poza nr.1. - Dar bine ar fi daca acest montaj este un Kit cumparat, si ai schema lu-i,pune-o sa avem pe ce discutam. Tot o data se pot vedea si ce C.I-uri sunt folosite acolo. - Deocamdata nu demonta nimic,deoarece de regula la asemenea montaje (IN) semnal,nu le pun pe mufe Jak. Pe Jak-uri pun esirile (output) si alimentarea cu tensiune, din considerente tehnice si de securitate.
    Ultima modificare făcută de ion mechenici; 18.10.2016 la 09:03.

  5. #5
    Eu cred ca input este mufa jack verde de 3,5mm iar output sunt cele doua RCAuri.